• Главная
  • Міська рада
  • Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг за І квартал 2019 року

Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг за І квартал 2019 року

Інформація про роботу

Центру надання адміністративних послуг за І квартал 2019 року

             За  І квартал 2019 року в Овруцькій ОТГ народилось 50 дітей  (м. Овруч-23, старостинські округи – 27) та померло 177 громадян (м. Овруч-50,  старостинські округи-127)

З метою забезпечення комплексного надання адміністративних послуг, проведені та профінансовані на суму більше 1 млн. грн. роботи по реконструкції приміщення Овруцької міської бібліотеки для дорослих в центр надання адміністративних послуг Овруцької міської ради за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Героїв Майдану, 21, завершити які заплановано до 30.06.2019 року. Після ремонту та облаштування  приміщення буде створений міськрайонний ЦНАП, в якому буде облаштована дитяча кімната , створені належні умови для людей з інвалідністю та розширено перелік адміністративних послуг.

Основними адміністративними послугами на даний час є послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації права власності , іншого речового права та реєстрації фізичних осіб-підприємців та найближчим часом  будуть затверджені земельні послуги.

В штаті ЦНАП на даний час працюють  1-начальник (адміністратор), 2 адміністратора, 2 державних реєстратора, 2 провідних спеціаліста з питань реєстрації місця проживання , 1-діловод.

У І кварталі 2019 року державними реєстраторами  ЦНАП надано 2610   адміністративних послуг. Державним реєстратором Бойко О.П.- 1299, державним реєстратором Колпак М.В.-1311.     З них  з питань реєстрації права власності -1281, реєстрації іншого речового права (оренда)- 1273, реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців – 56 . Загальна вартість наданих протягом зазначеного періоду послуг складає 170990 грн

З 21 серпня 2018 в центрі надання адміністративних послуг працюють 2 адміністратори, якими у І кварталі 2019 року прийнято та внесено до Реєстру речових прав та Реєстру фізичних та юридичних осіб 2027 заяв та сформовано та передано до архіву 1257 справ.

Спеціалістами з питань реєстрації місця проживання за період з 01.03.2019 року по  31.03.2019 року було прийнято та розглянуто   1255    звернень громадян.

З них:

  • з питання реєстрації місця проживання – 37;
  • з питання зняття з реєстрації місця проживання –28;
  • 111 осіб, які звернулись до сектору, скористались послугою реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця реєстрації. Такою ж послугою в інших містах скористалися 35 овручан, про що було сповіщено повідомленнями з інших міст.
  • з питання реєстрації новонароджених дітей – 23
  • з питання реєстрації місця проживання при одержанні паспорта громадянина України вперше – 43
  • з питання внесення даних в паспорт громадянина України щодо зміни назви вулиць, уточнення адрес та ін. – 157

–    з  питання включення до списків осіб для призначення пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу-60

Знято з реєстрації  177  померлих по Овруцькій ОТГ  ( місто-50, села-127)

Видано 472 довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.

Сектором реєстрації опрацьовано та внесено до реєстру територіальної громади Овруцької ОТГ   487 справ отриманих від старостинських округів

Оформлено  1290 відомостей про реєстрацію місця проживання особи та талонів про зняття з реєстрації місця проживання.

Адміністративний збір за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання  складає 6555,4 грн. (По місту- 3076,6 грн , по старостинських округах-3478,8 грн. )

Провідними спеціалістами з питань реєстрації місця проживання ведеться реєстр територіальної громади та постійно уточнююься дані щодо реєстрації місця проживання громадян з відділом ведення державного реєстру виборців.

Всі звернення громадян задоволені.

Начальник ЦНАП                                                  О.І.Шевцова


Інформація про роботу

Центру надання адміністративних послуг за 2018 рік

       Населення Овруцької ОТГ станом на 01.01.2018 року становило 34790 чоловік  (м. Овруч-16114, старостинські округи-18676)

станом на 01.01.2019 року становить 34335 чоловік  (м. Овруч-15980, старостинські округи-18355), що на 455  менше чим на 1 січня 2018 року

За 2018 рік в Овруцькій ОТГ народилось 258 дітей  (м. Овруч-131, старостинські округи – 127) та померло 598 громадян (м. Овруч-215,  старостинські округи-383)

Враховуючи потреби громадян Овруцької ОТГ та району  в м. Овручі буде створений сучасний Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – єдине місце (приміщення), де можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги у комфортних умовах. Саме тому, з метою забезпечення комплексного надання адміністративних послуг, виготовлена та затверджена проектно-кошторисна документація по реконструкції приміщення Овруцької міської бібліотеки  в ЦНАП (2308,950 тис. грн)      Після ремонту та облаштування  приміщення буде створений міськрайонний ЦНАП та розширено перелік адміністративних послуг, в якому будуть облаштовані дитячі кімнати та створені належні умови для людей з інвалідністю.

На даний час Овруцька  міська рада приймає участь в 2 раунді Програми «U-LEAD з Європою» щодо модернізації Центру надання адміністративних послуг, працюємо над технічним завданням, що надасть можливість безкоштовно забезпечити відремонтоване приміщення меблями, комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням  та пройти навчання персоналу.  У приміщенні ЦНАП планується  облаштувати робочі місця для представників інших суб’єктів надання адміністративних послуг, які будуть залучені до роботи у ЦНАП на основі узгоджених рішень ( УПСЗН, пенсійний, УЕГГ, РЕМ та ін.) Окремо буде створене  віддалене місце для роботи адміністратора в Бондарівському старостинському окрузі.

Основними адміністративними послугами на даний час є послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації права власності , іншого речового права та реєстрації фізичних осіб-підприємців.

У 2018 році державними реєстраторами  ЦНАП надано 7826   адміністративних послуг. З них  з питань реєстрації права власності -3916, реєстрації іншого речового права (оренда)- 3712, реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців-198 . Загальна вартість наданих протягом зазначеного періоду послуг складає 601060 грн

З 21 серпня 2018 в центрі надання адміністративних послуг працюють 2 адміністратори, якими прийнято та внесено до Реєстру речових прав та Реєстру фізичних та юридичних осіб 1615 заяв.

Спеціалістами сектору  реєстрації місця проживання виконкому Овруцької міської ради за період з 02.01.2018 року по  29.12.2018 року було прийнято та розглянуто 6319 звернень громадян

З них:

  • з питання реєстрації місця проживання – 177;
  • з питання зняття з реєстрації місця проживання –258;
  • 811 осіб, які звернулись до сектору, скористались послугою реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця реєстрації. Такою ж послугою в інших містах скористалися 267 овручан, про що сектор було сповіщено повідомленнями з інших міст.
  • з питання реєстрації новонароджених дітей – 131
  • з питання реєстрації місця проживання при одержанні паспорта громадянина України вперше – 298
  • з питання внесення даних в паспорт громадянина України щодо зміни назви вулиць, уточнення адрес та ін. – 2398

–    з  питання включення до списків осіб для призначення пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу-148

Знято з реєстрації  598  померлих по Овруцькій ОТГ  ( місто-215, села-383)

Зареєстровано місце перебування 5-х громадян Росії  по довідці про звернення за захистом в Україні

Видано 2098 довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.

Сектором реєстрації опрацьовано та внесено до реєстру територіальної громади Овруцької ОТГ   1811 справ отриманих від старостинських округів

Оформлено  6494 відомостей про реєстрацію місця проживання особи та талонів про зняття з реєстрації місця проживання.

Адміністративний збір за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання  складає 33813,2 грн. (По місту-21101,20 грн , по старостинських округах-12712,0 грн. )

Провідними спеціалістами сектору реєстрації місця проживання ведеться реєстр територіальної громади.

Всі звернення громадян задоволені.

  Начальник ЦНАП                                                  О.І.Шевцова


ІНФОРМАЦІЯ

про роботу Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради за десять місяців 2018  року

Спеціалістами сектору  реєстрації місця проживання виконкому Овруцької міської ради за період з 02.01.2018 року по  31.10.2018 року було прийнято та розглянуто 5486 звернень громадян

З них:

  • з питання реєстрації місця проживання – 177;
  • з питання зняття з реєстрації місця проживання –226;
  • 703 особи, які звернулись до сектору, скористались послугою реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця реєстрації. Такою ж послугою в інших містах скористалися 229 овручан, про що сектор було сповіщено повідомленнями з інших міст.
  • з питання реєстрації новонароджених дітей – 110
  • з питання реєстрації місця проживання при одержанні паспорта громадянина України вперше – 260
  • з питання внесення даних в паспорт громадянина України щодо зміни назви вулиць, уточнення адрес та ін. – 2113

–    з  питання включення до списків осіб для призначення пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу-142

Знято з реєстрації  533  померлих по Овруцькій ОТГ  ( місто-175, села-306).

Зареєстровано місце перебування 5-х громадян Росії  по довідці про звернення за захистом в Україні

Видано 1755 довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.

Сектором реєстрації опрацьовано та внесено до реєстру територіальної громади Овруцької ОТГ   1571 справу отримані від старостинських округів

Оформлено  6282 відомостей про реєстрацію місця проживання особи та талонів про зняття з реєстрації місця проживання.

Адміністративний збір за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання -18025,6 грн. По старостинських округах-10727,05 грн.

Всі звернення громадян задоволені.

Провідними спеціалістами сектору реєстрації місця проживання ведеться реєстр територіальної громади.

Щотижнево подається звітність по Овруцькій ОТГ (відомості про реєстрацію місця проживання, відомості про зняття з реєстрації місця проживання) до Овруцького РС УДМС України в Житомирській області

Щомісячно подається звіт по Овруцькій ОТГ  до Овруцького районного відділу статистики.

Щомісячно подається звіт по Овруцькій ОТГ (вхідні форми 3.1, 3.2, 3.4) до Відділу ведення Державного реєстру виборців Овруцької РДА.

Щомісячно подається звіт по Овруцькій ОТГ до Овруцького РВК

Адміністраторами ЦНАП з 21.08.2018 по 31.10.2018 прийнято 647 заяв.

Державним реєстратором  Колпак М.В. надано 2270 адміністративні послуги

Реєстрація права власності-зареєстровано та оброблено 834 заяви

Реєстрація іншого речового права (оренда) – 1259 заяв

Реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців-зареєстровано та оброблено всього 177 заяв.

Загальна вартість наданих протягом зазначеного періоду послуг складає 144200 грн.

Державним реєстратором Бурмистровим І.А. протягом періоду з 22.02.2018 року по 31.10.2018 року надані 2211 адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, з них :

за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно -1296 на суму 116640 грн

за державну реєстрацію змін до іншого речового права -915 на суму 64050 грн

Загальна вартість наданих протягом зазначеного періоду послуг складає 180690 грн

Державним реєстратором  Бойко О.П. протягом періоду з 21.01.2018 року по 31.10.2018 року зареєстровано та опрацьовано заяв з питань реєстрації прав на нерухоме майно-1129 та з питань іншого речового права – 719. Разом розглянуто 1848 заяв. Адміністративний збір стягнуто на суму 162370 гривень. До архіву передано 1087 справ.

Всього державними реєстраторами надано послуг на суму 487260  грн.

Начальник ЦНАП                                                         О.І.Шевцова


ІНФОРМАЦІЯ
про роботу Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради за дев’ять місяців 2018  року

Спеціалістами сектору  реєстрації місця проживання виконкому Овруцької міської ради за період з 02.01.2018 року по  30.09.2018 року було прийнято та розглянуто 4734 звернення громадян

З них:

  • з питання реєстрації місця проживання – 152;
  • з питання зняття з реєстрації місця проживання –203;
  • 555 осіб, які звернулись до сектору, скористались послугою реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця реєстрації. Такою ж послугою в інших містах скористалися 191 овручанин, про що сектор було сповіщено повідомленнями з інших міст.
  • з питання реєстрації новонароджених дітей – 98
  • з питання реєстрації місця проживання при одержанні паспорта громадянина України вперше – 233
  • з питання внесення даних в паспорт громадянина України щодо зміни назви вулиць, уточнення адрес та ін. – 1852

–    з  питання включення до списків осіб для призначення пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу-133

Знято з реєстрації  430  померлих по Овруцькій ОТГ  ( місто-156, села-274).

Зареєстровано місце перебування 4-х громадян Росії  по довідці про звернення за захистом в Україні

Видано 1508 довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.

Сектором реєстрації опрацьовано та внесено до реєстру територіальної громади Овруцької ОТГ   1380 справ отриманих від старостинських округів

Оформлено  5546 відомостей про реєстрацію місця проживання особи та талонів про зняття з реєстрації місця проживання.

Адміністративний збір за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання -14911,2 грн

Всі звернення громадян задоволені.

Провідними спеціалістами сектору реєстрації місця проживання ведеться реєстр територіальної громади.

Щотижнево подається звітність по Овруцькій ОТГ (відомості про реєстрацію місця проживання, відомості про зняття з реєстрації місця проживання) до Овруцького РС УДМС України в Житомирській області

Щомісячно подається звіт по Овруцькій ОТГ  до Овруцького районного відділу статистики.

Щомісячно подається звіт по Овруцькій ОТГ (вхідні форми 3.1, 3.2, 3.4) до Відділу ведення Державного реєстру виборців Овруцької РДА.

Щомісячно подається звіт по Овруцькій ОТГ до Овруцького РВК

Адміністраторами ЦНАП з 21.08.2018 по 30.09.2018 прийнято 309 заяв.

Державним реєстратором  Колпак М.В. надано 2074 адміністративні послуги

Реєстрація права власності-зареєстровано та оброблено 775 заяв на суму 7920 грн.

Реєстрація іншого речового права (оренда) – 1152 заяви на суму 110690 грн.

Реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців-зареєстровано та оброблено всього 147 заяву на суму  20390 грн.

Загальна вартість наданих протягом зазначеного періоду послуг складає 139000 грн.

Державним реєстратором Бурмистровим І.А. протягом періоду з 22.02.2018 року по 30.09.2018 року надані 1942 адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, з них :

за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно -1027 на суму 92430 грн

за державну реєстрацію змін до іншого речового права -915 на суму 64050 грн

Загальна вартість наданих протягом зазначеного періоду послуг складає 156480 грн

Державним реєстратором  Бойко О.П. протягом періоду з 21.01.2018 року по 30.09.2018 року зареєстровано та опрацьовано заяв з питань реєстрації прав на нерухоме майно-1037 та з питань іншого речового права – 649. Разом розглянуто 1686 заяв. Адміністративний збір стягнуто на суму 142480 гривень. До архіву передано 887 справ.

Всього державними реєстраторами надано послуг на суму 437960 грн.

Начальник ЦНАП                                                         О.І.Шевцова


ІНФОРМАЦІЯ
про роботу сектору  реєстрації місця проживання виконкому Овруцької міської ради за перше півріччя 2018  року

       Населення Овруцької ОТГ станом на 01.01.2018 року становило 34790 чоловік  (м. Овруч-16114, старостинські округи-18676)

Населення Овруцької ОТГ станом на 01.07.2018 року становить 34629 чоловік  (м. Овруч-16064, старостинські округи-18565), що на 139 менше чим на 1 січня 2018 року

За перше півріччя 2018 року в Овруцькій ОТГ народилось 118 дітей        (м. Овруч-56, старостинські округи – 62) та померло 287 громадян (м. Овруч-114, старостинські округи-173)

Спеціалістами сектору  реєстрації місця проживання виконкому Овруцької міської ради за період з 02.01.2018 року по  30.06.2018 року було прийнято та розглянуто 3120 звернень громадян, що на 1206 звернень більше чим у аналогічному періоді 2017 року.  З них:

  • з питання реєстрації місця проживання – 74;
  • з питання зняття з реєстрації місця проживання –85;
  • 362 особи, які звернулись до сектору, скористались послугою реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця реєстрації. Такою ж послугою в інших містах скористалися 118 овручан, про що сектор було сповіщено повідомленнями з інших міст.
  • з питання реєстрації новонароджених дітей – 64, що на 25 менше чим у аналогічному періоді 2017 року;
  • з питання реєстрації місця проживання при одержанні паспорта громадянина України вперше – 163, що на 93 більше чим у аналогічному періоді 2017 року ;
  • з питання внесення даних в паспорт громадянина України щодо зміни назви вулиць, уточнення адрес та ін. – 1110;
  • Знято з реєстрації 287  померлих по Овруцькій ОТГ  ( місто-114, села-173).
  • зареєстровано місце перебування 4-х громадян Росії по довідці про звернення за захистом в Україні
  • Видано 958 довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.
  • Сектором реєстрації опрацьовано та внесено до реєстру територіальної громади Овруцької ОТГ 823 справи отримані від старостинських округів

Оформлено  2938  відомостей про реєстрацію місця проживання особи та талонів про зняття з реєстрації місця проживання.

Всі звернення громадян задоволені.


ІНФОРМАЦІЯ
про роботу сектору реєстрації місця проживання виконкому

Овруцької міської ради за 2017 рік

Спеціалістами сектору  реєстрації місця проживання виконкому Овруцької міської ради за період з 03.01.2017 року по  29.12.2017 року було прийнято та розглянуто 4133 звернення громадян, з них:

  • з питання реєстрації місця проживання – 602;
  • з питання зняття з реєстрації місця проживання –616;
  • з питання реєстрації новонароджених дітей – 121;
  • з питання реєстрації місця проживання при одержанні паспорта громадянина України вперше – 216;
  • з питання внесення даних в паспорт громадянина України щодо зміни назви вулиць, уточнення адрес та ін. – 1823;

Видано довідок –755.

Оформлено 5231 відомостей про реєстрацію місця проживання особи та талонів про зняття з реєстрації місця проживання.

Всі звернення громадян задоволені.

Источник: http://ovruch.in.ua/2020/07/07/informatsiya-pro-robotu-tsentru-nadannya-administratyvnyh-poslug-za-i-kvartal-2019-roku/

  • 07.07.2020
  • 72 просмотра